→ Wyeksponuj towary lub usługi – możesz pokazać mnogość oferty albo skupić się na jednym lub kilku głównych produktach. Jeśli jesteś rzemieślnikiem np. fryzjerem, pokaż przechodniom wnętrze zakładu i efekty swojej pracy.
→ Dobierz oświetlenie – skieruj światło punktowo na wybrany element wystawy lub zastosuj ciepłe światło rozproszone, aby stworzyć bardziej nastrojowy klimat np. w lokalu gastronomicznym. Oświetlenie Twojej witryny nie może migotać ani pulsować.
→ Uzupełnij dekoracją – możesz nawiązać dodatkami i kolorystyką do charakteru oferowanego towaru/usługi, pór roku lub sezonu handlowego. Dekoracja nie musi być jedynie ozdobą Twojej witryny, lecz może stanowić jej główny element, za pomocą którego opowiesz wybraną historię.
→ Zadbaj o czystość – mycie okien wystawowych, odkurzanie ekspozycji lub jej częsta wymiana, a także dbałość o otoczenie lokalu przyciągają klientów lepiej niż jakakolwiek reklama.