>
Stosunkowo mała powierzchnia obiektu powoduje, że łatwo o to, żeby zniknął on pod natłokiem informacji wizualnej. Jeśli prowadzisz sprzedaż w kiosku ulicznym, jedynym szyldem jaki możesz umieścić jest szyld równoległy (A) nad witryną. Dostosuj wielkość swojej reklamy do niewielkich rozmiarów obiektu.

Poradnik "Szyld gdański" (plik .pdf)


Dobre i złe praktyki reklamowe


Poczytaj więcej o dobrych i złych praktykach reklamowych


Masz do wyboru

Dodatkowo możesz umieścić na swoim kiosku specjalną reklamę w formie przeszklonej gabloty zamocowanej do ściany – tzw. citylight.

Zobacz przykład zastosowania

Mam pytanie


Imię


Adres email


Numer telefonu (opcjonalnie)


Treść wiadomości


Dziękujemy za wiadomość. Udzielimy na nią odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie.
Błąd, wyślij wiadomość ponownie.

Zapytanie ma charakter konsultacyjny. Otrzymana odpowiedź nie stanowi decyzji w rozumieniu Kodeksu postępowania administracyjnego. Wydawanie opinii dla projektów reklam odbywa się w oparciu o procedurę opisaną na stronie - opiniowanie reklam.